Elkarbizitza behatokia

Elkarbizitza Behatokia 21-22 ikasturtean abiatu zen, ikastetxeko egungo Bizikidetza Plana zehaztu ondoren. Orientatzaileek, irakasleek, ikasleek, familiek eta zuzendaritza-taldeko kideek osatutako talde heterogeneoa da.

Behatokia aldian-aldian biltzen da, eta bi funtzio nagusi ditu: lehenengoa, jarduera ludikoak antolatzea da, ikasleek eta irakasleek esperientziak partekatu ahal izan ditzaten ikasgeletakoa baino ingurune jai handiagoan. Ildo horretan, jarduera bereziak prestatzen dira, hala nola Gabonetako oporrak hartzen diren egunean egiten direnak, Aste Santuaren inguruan egiten den aste kulturala, zentroan dagoen kultur aniztasunaren ospakizunak eta abar. Bigarren funtzio nagusia eguneroko bizitzan sortzen diren bizikidetza-arazo orokorrak aztertzea eta horiei aurre egiteko estrategia egokiak diseinatzea da.

Ikasleen hezkidetza eta ongizate emozionala oso ikuspegi garrantzitsuak dira Behatokiaren barruan.

Behatokiak ez du hezkuntza-komunitateko kide jakin batzuen artean sor daitezkeen gatazkak konpontzeko erantzukizunik, beste bide batzuetatik bideratzen baitira.

Elkarbizitza lehen mailako gaia da gure ikastetxean, eta familien parte-hartze handiagoa sustatu nahi genuke. Bileretara joan nahi baduzu, elkarbizitzarenbehatokia@losherranbhi.net helbidearen bidez jar zaitezke gurekin harremanetan.