STEAM

STEAM proiektua Los Herranen hasi zen 22-23 ikasturtean helburu honekin: zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematika uztartzen dituen hezkuntza sustatzea, Arteekin eta Humanitateekin lotuta, hau da, STEAM hezkuntza sustatzea (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics-en ingelesezko akronimoa).

Hezkuntza honek oinarrizko gaitasunak garatzen ditu, zeharkakoak zein diziplinakoak, eta gure gizartearen erronkei arduraz aurre egiteko ahaldundu egiten ditu ikasleak, honako xede hauekin:

• Ikasleen STEM gaitasunak hobetzea
  • Ikasleak bultzatzea, inguruko mundua eraldatzen aktiboki parte har dezaten.
  • Bokazio zientifiko-teknologikoa sustatzea.

Ikastetxeko STEAM taldeak ikasgai hauetako kontzeptuak aldi berean eta modu integratuan ikasteko aukera emango duten ikaskuntza-egoerak diseinatzeko lan egiten du, diseinuari, ikerketari eta problemak ebazteari lotutako testuinguru praktiko batean.

Ikaskuntza-egoeren diseinuaz gain, STEAM taldeak beste jarduera batzuk ere antolatzen ditu, hala nola:

• Zientzia eta teknologiari buruzko hitzaldiak.
  • Zientziarekin eta teknologiarekin lotutako egunak ospatzea.
  • Ikastetxearen birziklatze-plana.